Zostawmy to bez komentarza.

poniedziałek, 21 marca 2016



Cześć i czołem moje kredeczki. Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem, aczkolwiek, jest on równie ważny jak pozostałe. Nie wiem jak długo ze mną jesteście, może jest to kilka dni, może tydzień, a może już prawie miesiąc. No dobra, ale przejdźmy do sedna. Mamy duży problem, naprawdę duży problem. Każdy kto zaczął śledzić mojego bloga wie o sytuacji jaka wynikła z powodu hakowanych kont BaM oraz Triny, która wybiła się dzięki nim, a tera ich ostro hejtuje (dokładnie przeczytacie wszystko tutaj KLIK). Wiem, że wszyscy jesteście oburzeni tym faktem i uwierzcie mi, że da się to odczuć na każdym kroku (na pewno pod filmikiem Trin i piosenki,w której obraża chłopaków) , gdyż hejtujecie ją "bardzo mocno i obszernie" co jest dla mnie po części zrozumiałe, lecz moje drogie kochane BAMBINO takim sposobem nie rozwiążemy problemów. Sami chłopcy podchodzą do sprawy bardzo z dystansem i szczerze prosili nas byśmy tego nie robili. Popatrzcie jak to wygląda
- Chłopcy, którzy śpiewają po to by dodać swoim fanom otuchy i by powstrzymać przemoc dają z siebie tyle ile tylko mogą , a my teraz to wszystko bezcześcimy nienawiścią jaką traktujemy dziewczynę- Pamiętajcie jak ważna jest tolerancja, i na sympatię do chłopaków nie piszcie tych zbędnych komentarzy, a jeśli możecie je usunąć to będę ogromnie wdzięczna.

Pamiętajcie, że chłopaki mogą powrócić do nas w kolejnej trasie#YSoTWinnter. Więc nie traćmy czasu na zbędne komentarze, tylko ponownie pokażmy, że Polska to wielki kraj i potrafimy być tolerancyjni.!
Pozdrawiam i śpijcie dobrze!

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w 100% nie ma co się niepotrzebnie dodatkowo bulwersować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. okey, co można to można.. tylko, że to jest przegięcie jak można obrażać kogoś, kto pomóc Ci wcześniej. Tak wiem, komentarze są nie potrzebne, ale ja się nikomu nie dziwie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą. Może chłopaki powrócą do nas.

    http://spicetki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. To smutne że chłopaki tak zostali potraktowani.

    U mnie http://demi-lovatooo.blog.pl/ NN zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. w tych czasach o wzajemny szacunek i tolerancje niestety jest bardzo ciężko :(
    NN na http://nieigrajzaniolem-may-willy.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropne zachowanie dziewczyny.
    http://ariana--online.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life