Wywiad| "Podczas rozstania polały się łzy"

wtorek, 22 marca 2016



Bars and Melody właśnie zakończyli kolejną trasę koncertową w Polsce, wzruszyli do łez fanów, zawarli nowe znajomości. Ale też spotkali się z przyjaciółmi, których poznali kilka miesięcy temu: z Sylwią Przybysz, Olciiak i Yoczookiem. To było spotkanie wyjątkowe, bo przez kilkanaście tygodniu utrzymywali kontakt. Tak, raper Leondre Devries (Bars, 15 lat) i wokalista Charlie Lenehan (Melody. 17 lat), jak już z kimś się zaprzyjaźnią, to na serio. Nie zapominają o tych osobach.
Ale nie jest łatwo zbliżyć się do chłopaków - Przez pierwsze dwa dni naszej listopadowej wspólnej trasy w ogóle ze sobą nie rozmawialiśmy - odpowiada Sylwia. - Wstydziliśmy się siebie, a chłopcy z BAM nie wyglądali na zainteresowanych zaprzyjaźnianiem się. Dopiero później dowiedziałam się dlaczego. Charli martwił się. że ciężko będzie mu się z nami rozstać. - zwierza się piosenkarz. Yoczook pamięta pierwsze dni razem z BAM - Spaliśmy w oddzielnych hotelach. Wcale się nie integrowaliśmy. Łatwo można było zorientować się, że oni ostrożnie podchodzą do nowych znajomości! - opowiada Łukasz. - Ale też od razu wiedziałem, że to nie dlatego, że gwiazdorzą. Stwierdziłem, że to równe chłopaki - dodaje. Moment przełamanie bariery pomiędzy polską ekipą a BAM dobrze pamięta Olciiak. - We Wrocławiu korzystaliśmy z jednej windy. Stanęłyśmy przed nią z Sylwią, aż tu nagle otwierają się drzwi i Charlie wita się z nami. Sylwia złapała mnie za rękę z wrażenia - wspomina Ola. Później wszystko szybko się potoczyło. - Nieźle znam angielski, więc byłam tłumaczem. Charlie raz wyznał, że chce zabrać Sylwię na wakacje. Zażartowałam i powiedziałam po polsku, że to mnie zaprosił na wyjazd -  śmieje się Ola. Oczywiście od razu wszystko sprostowałam, bo zobaczyłam smutną minę Sylwi. Tak jak inni, zauważyłam też, że między Charlim a polską piosenkarką była chemia.  - Mimo odległości i bariery językowej codziennie do siebie piszą! - dopowiada Olciiak. Ona sama od razu złapała dobry kontakt z chłopakami.- Pamiętam, jak przy pierwszym rozstaniu ryczała w ramię Charliego. Teraz już wie, że z nimi jest możliwa przyjaźń na odległość i że się zobaczą 28 sierpnia na Young Stars Festival na Torwarze!

[SCANY]






Macie już nowe wydanie bravo? Nie zapomnijcie wpadać na naszą stronkę na facebooku. (KLIK)

3 komentarze:

  1. Bardo fajnie ze chłopacy mają dobre kontakty ze swoimi fanami i o nich nie zapominają :D
    NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zazdrosna o Sylwię, i tutaj nie żartuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham ich za to jaki mają stosunek do Polski! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life