Konta BaM schakowane!

sobota, 19 marca 2016

Niestety od  wczoraj podejrzewaliśmy to co dzisiaj stało się faktem. Wszystkie pogłoski niestety się sprawdziły. Konta Bars&Melody zostały schakowane. Chodzi tutaj o konto na facebooku oraz twitterze. Niestety chłopaki nie mają do nich dostępu. Wszystkie linki jakie są udostępniane  na tych stronach są fałszywe i nie należy na nie wchodzić. Przez pewien czas nie będą mieć oni dostępu do tych kont.



As you know our social media accounts were taken away from us yesterday. We would like to thank all of our amazing fans for standing by through this frustrating time.

We please ask that you don't send any hate or bad feelings towards the artists that were posted about from our accounts.It was not the artists who were responsible for this and therefore should not be taken out on the artists involved. As you all know bullying in any form is really wrong and we definitely do not condone it.

tłum.
Jak wiecie nasze konta na portalach społecznościowych zostały zabrane od nas wczoraj. Chcielibyśmy podziękować wszystkim naszym fanom za niesamowitą postawę będąc z nami w tym frustrującym czasie.

Chcemy poprosić, abyście nie wysyłali żadnych nienawiść czy złych uczuć wobec artystów, którzy zostali zamieszani w temat naszych kont. To nie była wina artystów, którzy byli odpowiedzialni za to, a zatem nie powinni być osądzani. Jak wszyscy wiedzą, zastraszanie w jakiejkolwiek formie jest naprawdę złe i na pewno tego nie popieramy.

A  teraz o co chodzi. Jak możemy czytać konta artystów zostały po prostu im ukradzione. Najprawdopodobniej to sprawka Triny, zresztą gdy przychodzi mi na myśl jej piosenka to wydaje mi się to jeszcze bardziej prawdopodobne. "You know the boys from Bars and Melody, you know them, they wanna be like me" - czyli tłumacząc na nasz język "Znasz chłopaków z Bars and Melody, znasz ich, oni chcą być jak ja". Bądźmy szczerzy, Trina wybiła się na tym, że Tilly jest siostrą Leo. Sama stał się "sławna" dzięki popularności BaM, a teraz tylko na tym wszystkim straci. Zorganizowała "konkurs" w którym można wygrać koszulkę z planu "Hopeful", lecz nie poleca się wchodzenia na żadne linki jakie udostępnia, gdyż jest to najprawdopodobniej oszustwo.

Tak więc przytoczyłam Wam, podejrzenia bambino. Nie wiemy jednak czy jest to prawda, i czy to właśnie Trin stoi za tym włamaniem, lecz jednak jestem pewna, że wszystko się wkrótce okaże i chłopaki wszystko nam dokładnie wyjaśnią. Nam pozostaje teraz wspierać chłopaków w tym trudnym czasie.

3 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie Twój blog gdy weszłam na niego, pierwszy raz słyszę o tym zespole, pierwszy raz widzę ich na oczy, ale z chęcią dowiem się o nich więcej, skąd ich znasz itd... Powiadamiaj jeśli masz ochotę. Pozdrawiam

    http://spicetki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BAM poznałam, przez zupełny przypadek. Pewnego dnia po prostu miałam gorszy dzień i oglądałam filmiki BGT (Brytyjski Mam Talent).. i właśnie tam na nich natknęłam. Ich piosenka ruszyła mnie za serce "Hopeful" i tak postanowiłam poszperać w internecie. Okazało się, że są bardzo dobrymi młodymi ludźmi, którzy chcą pomagać ludziom swoją muzyką :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life