Young Stars Festival 2016 z BAM!

piątek, 26 lutego 2016


 
Już 28 sierpnia 2016r. w warszawskim Torwarze odbędzie się największy młodzieżowo-muzyczny festival w Polsce - YOUNG STARS FESTIVAL 2016! Zobaczymy między innymi Dawida Kwiatkowskiego, Saszan, Samuela Nascimento (członka obsady Violetta) oraz wiele innych... i nasze kochane BAM czyli Bars&Melody. Fani już nie mogą doczekać się tego wielkiego wydarzenia. Co i jak na temat kupna biletów w rozwinięciu posta.


RODZAJE BILETÓW:


Bilety rozchodzą się jak świeże bułeczki, możecie je kupić TUTAJ lub w sieci sklepów empik. Sprzedaż pakietów, które uprawniają do spotkania z zespołem przed koncertem, rozpoczęła się o godz. 15.00 w piątek 5 lutego. I niestety kilka minut później fani dostawali odmowę podczas próby kupna biletów. Cała pula była już wyprzedana lub zarezerwowana. Pozostaje nadzieja, że organizatorzy wznowią sprzedaż z kolejnym pakietem biletów.


MACIE JUŻ SWOJE BILETY? WYBIERACIE SIĘ NA YSF?

3 komentarze:

  1. Ja nwm czy dam rady bo mieszkam bardzo daleko od Warszawy :'(
    Pozdrawiam!
    / PS super blog *.*/
    Roxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam nadzieję, że będę w Rzeszowie 16.03 :) Dziękuję, miło to słyszeć, staram się. Ja również pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Super wiadomość - transmisja z Young Stars Festiwal 2016 będzie na żywo tutaj: http://livestreamy.pl/young-stars-festival-2016/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life